Lid worden

Scouting is een van de leukste activiteiten om te doen in je vrije tijd. Lijkt jou het ook leuk om lid te worden van Scouting Lent?
Wij hebben speltakken voor kinderen vanaf 7 jaar.

Wachtlijst
Op dit moment hebben we een wachtlijst voor de welpen en de scouts. Stuur je ons een mailtje dat je interesse hebt, geef dan ook je geboortedatum aan. We plaatsen je dan op de juiste wachtlijst. Zodra er een plekje ontstaat, krijg je een mailtje en kun je vrijblijvend 3 keer komen kijken. Je doet dan mee aan alle activiteiten en je maakt kennis met Scouting en met de groep.

Mocht je het na een paar keer niets vinden, dan ben je nergens toe verplicht. Vind je het wel leuk, dan krijg je van de leiding een inschrijfformulier en kun je je aanmelden.  Ben je het formulier kwijt? Download dan hier een nieuwe. Nadat je lid bent geworden, word je ook geïnstalleerd. Op dat moment hoor je er echt bij!