Geslaagde ouder-kind opkomst

7 oktober hadden we bij de Welpen de halfjaarlijkse ouder / kind opkomst. We waren ontzettend blij met de vele papa’s en mama’s die met hun welp waren meegekomen.

Na een gezamenlijke opening en speluitleg vol met hint ging iedere welp met papa of mama op zoek naar de antwoorden op 50 ‘Scouting weetjes’. De vragen moesten in volgorde worden opgezocht en waren goed verspreid over het veld uitgezet. Iedere vraag leverde punten op waarmee je uiteindelijk de scouting carrière kon doorlopen om leiding te worden.

Al na een uur hoorden we een mama juichen “Vraag 12 en ik zit al aan 5000 stappen voor vandaag” Maar we leerden ook een hoop over Scouting en Scouting Lent. Wist jij dat er al een Explorers groep is bij Scouting Lent? Of dat Scouting Lent al in 1946 is opgericht?

Uiteindelijk wisten 2 welpen en ouders het met hun goede antwoorden tot ‘Leiding” te schoppen een topprestatie. Bedankt voor de fijne ochtend!