Herfstkamp Scouts

De weersvoorspellingen waren niet al te best, maar de scouts trotseerden die en reisden in het laatste weekend van oktober af naar Schaijk. Daar werden de tenten opgezet en ingericht. Onder leiding van Tijs van Scouting De Rietkampers was het vervolgens tijd voor een uitgebreid Ticket-to-ride spel, waarbij munten verdiend werden om treinen en trajecten te kopen, die vervolgens slim gecombineerd moesten worden tot routes. Daarna was het ’s avonds tijd voor een dropping.
De nacht, door het ingaan van de wintertijd een uurtje langer, was onstuimig: De tenten waren strak opgezet en bleven staan, maar de zeiltjes boven de tafels hadden het door harde wind zwaarder te verduren. Die vonden we de volgende ochtend een stuk verder terug.
na een luxe ontbijt op zondag en een groot handelsspel zat het er al weer op. Het hele weekend hebben we nauwelijks regen gezien en we kijken dus terug op een heel geslaagd kamp!